Thursday, January 10, 2013

Carpal Tunnel Syndrome Ke???

Lately tangan asik rasa kebas je. Tapi mostly tangan kanan. Tangan kiri kadang2 je. Kalau bangun pagi tu nak genggam jari rasa jari2 sume gemuk pastu rasa sakit :(. Kalau time tak pregnant, kebas tu bila aku stay lama tak bergerak dengan satu2 action. Kebas yang ni all the way, even tengah makan pon jari leh kebas. Memang sangat tidak selesa. Bila aku gugel2, terbaca experience orang pasal kebas ni. Namanya Carpal Tunnel Syndrome. Aku tade lak nak gi jumpa doktor as aku consider simptom masa pregnant je la.
 
So, aku dah bagitau Mr. Love yang aku tak mampu nak buat keje rumah sangat especially iron baju2 dia. Sedih sebenarnya cos kalo boleh aku nak jaga makan pakai dia dengan tangan aku sendiri. Bila tengok dia iron baju sendiri cam kejam lak aku rasa. Tapi nak wat camne, aku tak mampu nak iron berdiri-nanti kaki aku bengkak. If iron duduk-bawah perut aku akan rasa sakit. Mujurla dia tengah on diet, so memang aku off dari masak memasak ni...hehehe...unless aku boring makan luar, aku masak la. Tu pon portion aku je. Dia tamo makan nasik :). Peace yaw!

No comments:

Post a Comment