Monday, November 26, 2012

Stock Clearance - Pureen Sale


Lama betul tunggu sale pureen ni since Fidah bagitau. Tahan sabo je nak beli barang2 kat luar takut kat sale ni dapat lebih murah dari market. Tapi sebenarnya dah beli pon sikit2..hahaha. Nama pon pempuan n pregnant sulung...what do you expect kan? Ada la certain barang yang dah beli wic selain dari yang dah list kat iklan ni. So esok, we plan to focus on newborn only. Yang dah beli tu sume aku beli 12 months...wahahaha..jauh pandangan aku kan? Beli yang takleh pakai immediate...huhuhu...
 
 
So, Mr. Love dah kunci jam kul 8.50a.m. Tapi tak dan bunyi, hp dia dah bunyi dulu. Kawan dia call nak ikut skali ;p. Sampai sana ngam2 kul 10a.m. n aku tengok orang dah ada yang dah gerak nak balik dengan barang2 penuh di tangan. Aik? Kate start kul 10a.m.??? Masa tu orang dah berduyun2 dah. Aku ingat aku la cepat...cet! Baju baby dorg pi letak kat nun hujung dunia tu. On the way nak ke tempat baju tu lak orang pakat dok bawah n finalised apa yang dorang dah rembat. Aku pun rembat jua la hendaknya. Badan takleh nak selit. Tangan aku capai je apa yang sempat. Nak bayar plak? Haa...cer tengok ni....
 
 
Dipendekkan cite, hasil daripada rembatan kat Pureen Sale ni adalah seperti di bawah:

8 pasang baju, washable breast pads, mittens 'n' booties, wipes, bantal, detergent, maternity pad, napkin, teether

Tadela murah sangat pun. If kira2 discount dalam 20-25% je. Total lost pada hari itu adalah RM231...

No comments:

Post a Comment