Friday, February 8, 2013

On9 ShoppinG


So far aku tade masalah dengan on9 shopping. Suddenly sebab terpedaya tengok modelnya pakai macam menepati citarasa aku, maka aku pun belilah. Bila barang sampai, kecik plak dengan aku...huwaaaaa. Barang yang aku maksudkan adalah tudung express yang aku beli dari reseller Sugarscarf! Bila dah beli aku terpaksa mengaku yang model tu memang model dan aku adalah model yang montel ;p. Model tu berbadan kecik, maka tudung tu jadi labuh dan besar la kalo dia pakai. Dahla aku jenis beli mesti lebih dari 1 cos aku nak fully utilised postage tu kan cos kalo beli selai postage RM6, beli 4 pun postage RM6. Lagipun dia jual murah cos orang yang jual tu nak abiskan stok.
 

Ni la tudung2 tu. Aku just pakai yang paling kanan skali tu je. Tu pun kecik sebenarnya....Mencik! Sape nak beli lagi 3 helai tu???? Aku jual RM20 selai. Tapi kalo beli tiga2 skali RM50 la cincai :)

No comments:

Post a Comment