Sunday, February 10, 2013

Berakhirnya Sebuah Penantian

Aku penah wat entri pasal tilam kekabu ni dulu (Tengok sini--> Cerita Satu Minggu). Dan aku ada mention aku order kat sapa. Tapi sebenarnya aku tak jadi order dengan orang tu sebab aku rasa macam cakap dengan orang kampung yang datang dari ulu mana tah sampai tak paham ape aku explain. Aku explain siap dengan gambarajah lagi, tu pun tak paham2 gak. Usaha tangga kejayaan, aku godek lagi fb tuh, aku jumpa orang lain yang ada fabrik yang sama. Deal punya deal, confirmed! 

Aku order 1 set sarung tilam kekabu comprises:
1 sarung tilam
2 sarung bolster
2 sarung bantal
1 bantal karipap
RM95
+
1 extra bantal karipap lain design = RM18
Pos = RM9

So total barang yang aku order = RM122   



Gambar bawah ni lepas dipakaikan pada tilam kekabu. Oh ya, aku order sarung je sebab mak mentua aku beria nak tempah sendiri tilam kekabu tu sebab kat kampung banyak kekabu. Pastu Mr. Love ada game kat Perlis, singgahla umah amek tilam kekabu ni bawak balik Kajang. Jimat gak duit aku...hehehe. Tq mak!

Abaikan je polka dot belah dalam tu sebab kain yang dijahit dengan kekabu tu design polka dot..haha

No comments:

Post a Comment