Tuesday, May 12, 2015

Post Sekian Lama

Tengok last post aku tuhhhhhhh!!!! 2013 hokeh. Now 2015 dah. Giler lama tak menulis lepas beranak ni. Allahuakbar! They really change our lives...totally. Masa untuk besarkan anak skang ni. Tak sabar nak tunggu dorang besar, as for now. Jap lagi bila dorang dah besar, ko nak dorang kecik plak kan Eliza! Rindu dengan baby la, ape lah...macam biasa, manusia tak pernah puas dengan apa yang dia ada. It applies to all.....

This week budak tengah exam. Pastu nak jadikan cite bilik guru panas ya amat. So aku lepak la kat lab ni. Bosan-bosan belek blog...Datangla mood jap nih sambil menikmati aircond dalam lab. Harini dengarnya ada plan nak gi Ikea sebab nak bli hadiah untuk Hari Guru nanti. Saje la gatal nak ikot kan dah ada geng nak berjalan. Encik Zaki pon bagi je pegi. Siap kata boleh tolong pi amek anak-anak nanti...hehehe...macam ada makna ja kannnn....

Tinggal 10 minit lagi turn aku lak jaga kelas. Kelas last plak tu. Bersedia la nak menjerit dan pening kepala ye. Siap aku bargain dengan sorang akak ni tukar kelas dengan aku, taknak dia...hahaha...scary nak masuk kelas 5 Jaya ni. Ko masuk buat muka Hulk ke, muka gergasi yang garang ke, dorang wat derk je kat ko. Sakitnya tuh di sini.....Dahlah masa akhir nak balik ni memang macam-macam perangai ni nanti. Kalo malas nak layan, buat derk je la. Cakap lelebih kang takut kita kena hempuk.

Daaaaaaa......

No comments:

Post a Comment