Wednesday, July 31, 2013

Pisang Lenyek

Petang semalam lepas Mr Love balik keje aku ajak dia gi survey barang nak bagi Hazeem makan. Gi Manjaku Kajang je. Aku aim steamer/blender Avent tu. Memang mahal lagi-lagi gaji aku tak jalan lagi, lagi la aku rasa mahal. Tapi aku pecaya benda tu worth for money untuk orang keje cam aku. Mula-mula aku boleh pujuk ati beli blender lain yang lebih murah je. Tapi bila aku pikir nutrien yang ada bila guna Avent tu, aku rasa aku nak jugak! ;p

Ni la steamer/blender yang diidamkan :)
Kat Manjaku steamer/blender Avent tu ada 20% less je. Yang lagi bes bila normal price dia RM500++. Orang jual online pon normal price baru RM400++. Ape melampau benar Manjaku ni??? So, ok bai ler jawabnya. Ended up tak beli pape...hahaha..

So, semalam just bagi makan pisang je as starter. So, aku lenyek ler pisang. Tak dan nak snap picture pon. Hazeem seronok gila dapat makan. Aku bagi quarter pisang je. Abis sume dia makan. Tade sikit pon dia luah. Jadual ni as reference aku.


As a mother, mesti kita nak bagi yang terbaik untuk anak kita kan? So, aku cuba sedaya upaya aku untuk bagi dia segala nutrien yang dia patut terima, InsyaAllah. Semoga Allah S.W.T. sentiasa bagi aku kudrat untuk buat semua ni. Amin.

No comments:

Post a Comment