Wednesday, December 5, 2012

Bila Nak Abes Beli Barang Baby daaaaaa...

Masa ekspo kat Midvalley aritu aku just beli travel system je. Kuar masok dua2 hall macam orang ilang akal. Nak pilih yang terbaik la kononnya. Bajet yang ada boleh dapat Quinny. Tapi bila tengok Graco pon not bad, plus murah ;p. So, inilah hasilnya. Lagipun brand ni bestfriend aku yang rekemen. Ekceli collection ni ada matching playpen skali. Tapinya kan aku dah beli playpen awal2 dulu, so blasah je la labu. Janji sama brand. Pastu murah la if compare dengan harga dia kat-Parkson...hehehe. Representing Graco Stylus LX Travel System....

Pastu semalam after check up, aku dah janji ngan member nak pikup barang yang aku order kat www.littlewhiz.com. Nape aku tak suh pos je? Sebab aku rasa lagi jimat aku pikup kat kawan aku dari bayar pos. Lagipun kawan aku dok dekat ngan kedai tu. Mula2 aku order beg idaman hati ni - Allerhand Travel Backpack. Lama aku aim beg ni. Ada la wat research sikit baca feedback orang pasal beg ni n kat mana leh dapat murah sikit dari harga market. Tapinya after aku tanya Baby Clig Shop, dia kata supplier dah tak kuar design gini. Yang ado plain aja :(. Pastu search kat Littlewhiz ada discount SIKIT. Aku cite la kat Mr. Love. Dia kata beli jela. Peace yo!

Pastu belek punye belek, rasa nak beli menda lain lak as aritu jenjalan ngan mil kat Manjaku, Bangi aku nengok cooler bag autumnz. Saje la compare price ngan kat dalam internet. So, littlerwhiz offer lagi murah dari Manjaku. So bye2 Manjaku ;p. Aku add order cooler bag, milk storage both bottle n bag. Tadaaaaaaaaaa......

Malam tadi lak Mr. Love gi collect barang J&J kat pakcik dia. Dapat murah..I loikeee :). Banyak la plak jadinya wipes anak aku ni nanti. Aritu dah beli kat Pureen. Banyak gak la...huhu

No comments:

Post a Comment