Sunday, December 23, 2012

Tanamera Postnatal Care Set

Mula2 aku decide nak pakai Nona Roguy (NR) as experience by kawan aku Intan. Katanya masa dia pakai baby tak kembung. Nak plak masa aku beli bengkung as previous entry yang promoter tu pon kata NR ni bagus. Ekceli aku ni tak reti nak pakai confinement set apa..huhu...Jamu based ke, bukan jamu based ke aku tak kisah kot as long as tade masalah pape masa pakai tu. Kalo ikut market harga set NR RM365. Tu harga bukan member. If member price murah lagi la kot. Dalam set dia ada 6 benda as kat bawah ni:

* PhytoNatal - 90 biji
* Akar Herbanika - 10 paket
* Minyak Herbanika - 100 ml
* Herbanika barut (krim) - 60gm
* Uncang Cuci Herbanika - 10 paket
* Herbanika Lulur - 100gm
 
 
Tah macamana one day aku bleh minat plak kat Tanamera Postnatal Care Set. Aku baca testimonial orang yang pakai macam menarik especially bab koyak2 nih...huhu. Harga dia RM360 Semenanjung / RM380 Sabah Sarawak, termasuk harga pos. Dalam set dia ada 11 benda. Since dorang tengah wat promo Tahun Baru 2013 ni, dorang bagi free sebotol lagi Minyak Kelapa Dara. So, dapat 2 botol la :). Item no. 1, 2 dan 5 boleh guna before bersalin lagi. Aku beli extra sabun tu 2 bijik. RM15 each. Untungnya sebab takpayah bayar additional postage cost.

 1. Minyak Kelapa Dara x 2
2. Sabun Scrub
3. Herba Pembersih Wanita
4. Herba Mandian
5. Minyak Urut Herba
6. Tapel
7. Bengkung
8. Pilis
9. Teh Herba
10. Lulur Badan Herba
11. Air Bunga Lavender 
 
So, ni la set aku :). Sehari je dah sampai. Tq Tanamera Postnatal.
 

No comments:

Post a Comment