Sunday, December 23, 2012

Hanami Garden ~ Corelle

Orang mengandung ni bukan ngidam nak makan je tau. Ngidam nak ada dinnerware set baru pon ye gak..hehe. So, aku pon survey la dinnerware. Sebelum kawin tak heran pon tengok orang giler dengan set pinggan mangkuk ni. Tapi bila dah kawin, keinginan nak memiliki at least satu set tu dah wujud. Macam2 brand kan ada kat market. Yang aku tau Akopal, Vantage, Noritake, Giacomo, Corelle. So, at last aku pilih Corelle. Kalo tengok gambar kat bawah ni design yang biasa kita nampak kat Parkson dan kawasan yang sewaktu dengannya.
Sakura
Country Rose

European Herbs

Kobe

Rosetta
Square Pretty Pink

 Pilih punye pilih, at last aku pilih design Hanami Garden 16pcs. Kiranya untuk 4 orang jela set ni. Aku beli set ni on9 kat Umi Salwa Ammi ni. Aku rasa dia jual paling murah la. Dia order direct from UK. So, bulan September aku place order, barang akan sampai bulan November. Dalam tempoh tu kiranya aku leh bayar installment la :). Tapi aritu dia kata barang lewat sikit dalam middle of December. Aku tak kisah, janji sampai :)
 


No comments:

Post a Comment