Friday, December 21, 2012

Our Beloved Lil' Jr @ 30 weeks

Representing our beloved hero in da haus yaw! Ni gambar terbaik yang boleh nampak mata dia yang tengah tertutup sebab dia tido, idung dia n mulut dia. Tangan dia atas dahi yer. Maybe tengah pikir bape banyak duit raya nak dapat tahun ni...hahaha..Dari dalam perot dah pikir, hebat tak?? ;p


Baby aku memang tak aktif waktu petang. So agak frustrated gak ultrasound semalam cos intention sonographer tu nak bagi tengok muka baby in full. Sampai dia suh aku berjalan nak bagi baby bangun. Tangan baby asik letak kat pipi je tamo bagi orang tengok dia. Pemalu kot anak ibu ni?? Hahaha..pemalu la sangat ;p
 
Oh ya, lupe nak bagitau. Aku amek pakej 3D & 4D Ultrasound Scan ni kat Kasihku Sayangku. Dengan charge RM100 selama 30 minit, aku dapat 1 cd yang ada 35 keping gambar 3D, 5 video 4D n 4 printed gambar 3D black n white. Ada 2 tempat untuk servis ni. Kat Ampang n Seri Kembangan. Aku amek kat Seri Kembangan la as dekat dengan umah. Cumanya kat sini dia buat on Thursday je. So, orang yang bekerja prefer ke Ampang as dia buat on Saturday. Anyway, puas hati la dengan servis sonographer tu. Every movement dia wat ulasan...hehe..Nampak tak pipi tembam shaye???? ;)

No comments:

Post a Comment